دوشنبه, 25 بهمن 1395 ساعت 17:12

بازدید معاون توسعه مدیریت و منابع گمرک از گمرکات خوزستان

معاون توسعه مدیریت و منابع گمرک ایران از گمرکات استان خوزستان بازدید کرد.

علی رحیمیان که در رأس هیأتی از مسئولان گمرک ایران به خوزستان سفر کرده بود از گمرکات چذابه، شلمچه، خرمشهر، بندر امام خمینی(ره و شادگان و بخش‌های مختلف گمرکی و تجاری ازجمله باراندازها، سرویس‌های ارزیابی، پروژه‌های عمرانی در حال ساخت و منازل سازمانی گمرکات بازدید و ضمن قدردانی از ناظر گمرکات خوزستان، این سفر را مثبت ارزیابی کرد.
معاون توسعه مدیریت و منابع گمرک ایران همچنین افزود: رفع مشکلات و تسریع اجرای پروژه‌های عمرانی گمرکات استان خوزستان در اولویت قرار دارد.
براساس این گزارش محمدرضا جعفری ناظر گمرکات استان خوزستان نیز که در این بازدید معاون توسعه مدیریت و منابع گمرک ایران از گمرکات این استان را همراهی می‌کرد، گفت: امیدواریم این سفر زمینه توسعه و پیشرفت گمرکات  استان را فراهم کند.
وی افزود: با توجه به قدردانی مسئولان استان از عملکرد گمرکات خوزستان به خصوص شخص استاندار، احساس می‌کنیم وظیفه‌مان در ارائه خدمات به ذی‌نفعان سنگین‌تر شده است و به همین خاطر تلاش مضاعف برای انجام مطلوب امور صاحبان کالا از سوی دیگر افزایش درآمد عمومی و  توسعه اقتصادی در استان در برنامه کاری گمرکات قرار گرفته است.
ناظر گمرکات استان همچنین گزارشی از وضعیت گمرکات، ظرفیت‌ها، پروژه‌های عمرانی و ساختار اداری و مشکلات و تنگناهای گمرکات خوزستان به معاون توسعه مدیریت و منابع گمرک ایران ارائه کرد.

 


 

خواندن 1310 دفعه
Top