سه شنبه, 26 بهمن 1395 ساعت 15:27

محموله اخیر لاستیک در بندرعباس کشف شد

رئیس آگاهی نیروی انتظامی بندرعباس از تعامل و همکاری نزدیک گمرک، ناجا و مراجع قضایی در کشف محموله اخیر لاستیک قاچاق در این منطقه خبر داد.

سرهنگ توکلی با اشاره به اینکه سازمان‌های مذکور در یک همکاری نزدیک موفق به شناسایی باند قاچاق کالا شدند، گفت: با هماهنگی بالایی که بین این سازما‌ها وجود دارد و با اخذ مجوزهای قضایی، حامل اسناد و مدارک و متعاقباً صاحبان کالا در مراحل بعدی دستگیر شدند.
وی افزود: با توجه به تعامل و هماهنگی کامل بین گمرک، ناجا و مراجع قضایی، مبارزه با قاچاق کالا با شدت ادامه خواهد داشت و قاچاقچیان روی آرامش نخواهند دید.
رئیس آگاهی نیروی انتظامی بندرعباس تأکید کرد: با راه‌اندازی سامانه جامع امور گمرکی و پنجره واحد تجارت فرامرزی در گمرک و حذف سیستم‌های کاغذی، علاوه بر افزایش تعامل بین دستگاهی برای استعلام و شناسایی محموله‌های مظنون به قاچاق، در حوزه وصول عوارض و درآمدهای گمرکی نیز موفقیت‌های خوبی حاصل شده است.
وی افزود: در حال حاضر همکاری و هماهنگی بسیار خوبی بین گمرک و نیروی انتظامی و مراجع قضایی در استان هرمزگان وجود دارد و چنانچه سازمان‌های دخیل دیگر که شمار آنها بیش از 20 سازمان است اصطلاحاً پای کار بیایند، رصد کالاها هم در مبدأ و هم مقصد آسان‌تر خواهد شد و اقدامات مؤثرتری در زمینه مبارزه با قاچاق انجام خواهد شد.
سرهنگ توکلی کشف اخیر محموله‌های لاستیک قاچاق در بندرعباس را با کمک سامانه جامع امور گمرکی و پنجره واحد تجارت فرامرزی در گمرک امکان‌پذیر خواند و با اشاره به آخرین شهید نیروی انتظامی در راه مبارزه با قاچاق کالا، بر عزم راسخ نیروها و سازمان‌های ذی‌ربط با پدیده شوم قاچاق کالا تأکید کرد.

خواندن 1345 دفعه
Top