چهارشنبه, 27 بهمن 1395 ساعت 15:17

پنجره واحد گمرکی در خدمت مبارزه با کالاهای قاچاق قرار گرفته است

فرمانده نیروی انتظامی استان هرمزگان گفت: امروز تعامل و همکاری خوبی بین هر دو حوزه گمرک و نیروی انتظامی درجهت برخورد با پدیده قاچاق کالا به صورت سازمان یافته به وجود آمده است.

وی افزود: با رویکردی که آقای دکتر کرباسیان در بحث برخورد با قاچاق دارند و قابل تحسین است، امیدواریم بتوانیم گلوگاه‌هایمان را تجهیز و مشکلات آنها را برطرف کنیم.
سردار ملکی اظهارداشت: الان در بحث برخورد با قاچاق کالا موقعیت بسیار خوبی داریم که حاصل تعامل و همکاری خوب گمرک و نیروی انتظامی است.
سردار ملکی از کمک و همکاری گمرک شهیدرجایی بندرعباس به ویژه ناظر گمرکات استان هرمزگان در کشف یک محموله بزرگ قاچاق لاستیک قدردانی کرد.

نقش پنجره واحد تجارت فرامرزی گمرک در کشفیات
وی اضافه کرد: پنجره واحد تجارت فرامرزی گمرک سامانه بسیار خوبی است و در خدمت مبارزه با قاچاق قرار گرفته است . این سامانه با توجه به اینکه در اختیار پلیس هم قرار گرفته ما الان به طور رندوم (تصادفی) کارها را انجام می‌دهیم که یک کار نو و جدید است. امیدواریم سازمان‌های متولی هم بیشتر وارد میدان شوند و همپای گمرک و نیروی انتظامی با این پدیده شوم برخورد کنند.
سردار ملکی تأکید کرد: ما در رابطه با  پرونده قاچاق لاستیک، جاعل را در روز اول دستگیر کردیم و با کمک نیروهای پلیس مبارزه با قاچاق کالا صاحبان کالا که دو نفر هستند نیز دستگیر شدند.
 

خواندن 1367 دفعه
Top