دوشنبه, 30 مرداد 1396 ساعت 12:15

وزیراموراقتصادی و دارایی: محوراصلی دولت دوازدهم تولید اشتغال است

وزیر امور اقتصادی و دارایی به همکاری سایر وزارتخانه‌ها برای تولید اشتغال تأکید کرد و گفت: محور اصلی دولت دوازدهم تولید و ایجاد اشتغال است...

مسعود کرباسیان پس از پایان جلسه هیأت دولت درجمع خبرنگاران ضمن قدردانی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در رای اعتماد به وزیران: در سال تولید و اشتغال هستیم و رئیس جمهوری هم به این اشاره داشتند که این محور مهم فعالیت دولت در سال‌جاری است.
 به لحاظ گستردگی وزارت اقتصاد و دارایی در زمینه‌های مختلف از اجرای اصل 44، مالیات، خصوصی‌سازی، بازار سرمایه و همکاری با نظام بانکی و نیز جذب سرمایه‌گذری خارجی یک محور خاصی را نمی‌شود دنبال کرد محور اصلی ما تولید اشتغال است.
باید با همکاری وزارتخانه‌های دیگر بتوانیم به این هدف مان برسیم هدفی که از طرف رئیس جمهوری تعیین شده است و برای تحقق این امر از ظرفیت‌های تمام سازمان‌های مرتبط به این وزارتخانه را به کار بگیریم.
ایجاد اشتغال برنامه‌های منسجم و کارشناسی قابل اجرا می‌طلبد و باید با وزارتخانه‌های دیگر مشارکت کنیم، اشتغال فرایند گسترده‌ای دارد یعنی از آنهایی که دانش‌بنیان هستند تا قالب تعاونی، حتی آنهایی که در رابطه با اصل 44 عمل می‌کنند و نیز دستگاه‌های و بنگاه‌های که نظام بانکی بتواند در جذب منابع نقدینگی و جریان حساب‌های جاری‌شان کمک کند تا بازار سرمایه بتوانند منابع تأمین سرمایه را به سرمایه‌گذاری بلندمدت و کوتاه‌مدت فراهم کند، کمک بگیریم.
 


                                                                                       وزارت- اقتصاد
                                                                                       وزیر - اقتصاد
                                                                                         مسعود - کرباسیان

خواندن 1317 دفعه
Top