سه شنبه, 14 آذر 1396 ساعت 16:35

سفر رئیس کل گمرک ایران به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه

معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل گمرک ایران برای بازدید از مناطق زلزله زده و دلجویی از کارکنان آسیب دیده به استان کرمانشاه سفر کرد ....

در ابتدای سفر یک روزه رئیس کل گمرک ایران و هیات همراه ،فرود عسگری با استاندار کرمانشاه دیدار کرد .
در این جلسه که معاون توسعه مدیریت و منابع گمرک ایران ، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری ،مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان،مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان، مدیر کل دفتر نوسازی و تحول اداری گمرک ، مدیرکل گمرکات استان کردستان و مدیرکل و معاونین گمرکات استان کرمانشاه حضورداشتند ، فرود عسگری ضمن تسلیت به مردم شریف استان کرمانشاه و مناطق زلزله زده به ویژه خانواده های داغدار ،سلامت و عافیت کامل آسیب دیدگان و مجروحان را از خداوند منان خواستار شد .
در ادامه این جلسه رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران بااستاندار کرمانشاه در خصوص مسایل و موضوعات تجاری و گمرکی و راه های توسعه تجارت و رونق فعالیت های اقتصادی در استان به گفتگو پرداخت .
در این نشست استاندار کرمانشاه ضمن تقدیر از رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران از مدیرکل و کارکنان گمرکات استان کرمانشاه که نهایت تلاش خود را در جهت روانسازی و تسهیل در امورات  به ویژه صادرات استان بعمل می آورند تقدیر و تشکر نمود . بازوند استاندار کرمانشاه در ادامه خواستار تامین زیر ساختهادر مرز پروزخان شد.
وی در ادامه در راستای رونق اقتصادی استان و ایجاد اشتغال در استان خواستار رسمی شدن  مرز سومار شد .
در این دیدار خلیل حیدری مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه ضمن عرض تسلیت به بازماندگان زلزله استان ،گزارشی از عملکرد گمرکات استان در این مدت را عنوان نمود . وی در ادامه نیز اشاره ای به خسارات های وارده به کارکنان شاغل در گمرکات مرزی پرویزخان و خسروی در پی وقوع زلزله را داشت .
در این جلسه رحیمی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استان ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته در مرز پرویزخان خواستار توجه بیشتر به این مرز و تامین زیر ساختهای ان شد . وی در ادامه به موضوع کوله بری اشاره داشت و مسائلی در این خصوص عنوان کرد .
در ادامه فرود عسگری رئیس کل گمرک ایران و هیات همراه عازم مناطق زلزله زده استان کرمانشاه شدند .

خواندن 1180 دفعه
Top