چهارشنبه, 24 آذر 1395 ساعت 16:23

توضیحات معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو درخصوص یک خبر

معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو درخصوص مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت اظهارداشت: ضروری است که اتخاذ هر تصمیمی در این حوزه حتماً با حضور مسئولین گمرک جمهوری اسلامی صورت گیرد.

دکتر دیناروند با بیان اینکه راه‌های متعدد و متنوعی برای قاچاق وجود دارد، اضافه کرد: مرزهای طولانی کشور متأسفانه به‌طور کامل قابل کنترل نیستند و حتی ممکن است از راه‌های رسمی مانند مناطق آزاد و ویژه، بازارچه‌های مرزی و... هم سوءاستفاده شود.
وی گفت: اخیراً ارتباط برخط سامانه متمرکز گمرک و سازمان غذا و دارو برقرار شده و جلوی بسیاری از سوءاستفاده‌ها گرفته شده است.
وی از همکاری و هماهنگی خوبی که بین دستگاه‌های مختلف به‌خصوص گمرک جمهوری اسلامی و تعزیزات حکومتی و دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی با سازمان غذا و دارو وجود دارد تشکر کرد.
همچنین دکتر دیناروند در تمامس با مسئولان گمرک از برداشت رسانه‌ها در مورد توضیحات در یک جلسه ابراز تعجب کرد و گفت: موضوعات مطرح شده توسط رسانه‌ها درست نیست و من توضیح دادم که راه های قاچاق متعدد است.
رئیس سازمان غذا و دارو ابراز داشت: صحبت‌هایی که به نقل از بنده درخصوص گمرک نقل شده را تکذیب می‌کنم زیرا واقعاً حرف‌های من این نبوده است.

 


 

خواندن 1494 دفعه
Top