شنبه, 14 اسفند 1395 ساعت 13:07

فراخوان دوازدهمین کنفرانس سالانه پیکارد

فراخوان دوازدهمین کنفرانس سالانه پیکارد توسط سازمان جهانی گمرک منتشر شد.

سازمان جهانی گمرک با همکاری اداره گمرک تونس دوازدهمین کنفرانس سالانه پیکارد را در تونس از 6-4 مهر 1396 برگزار خواهد کرد و از گمرکات عضو دعوت شده است مقالات و تحقیقات خود را جهت ارائه در این کنفرانس در زمینه تجزیه و تحلیل داده ها؛ تسهیل تجارت؛امنیت،  مالیات و سایر امور درآمدی ، با موضوعات زیر به آدرس الکترونیکی تعیین شده ارسال نمایند.
تجزیه و تحلیل داده ها :اشاره باینکه تجزیه و تحلیل داده ها به عنوان شعار سال 2017 سازمان جهانی گمرک می باشد و نظر به نقش حیاتی آن در موضوعات گمرکی و توسعه مدیریت ریسک که کنترل و بررسی موارد غیر قانونی، محموله های قاچاق، تردد مشکوک مسافرین و جریانهای مالی ، تسهیل تجارت قانونی را بر عهده دارد  .
تسهیل تجارت : اشاره به روشهایی برای توسعه بهره وری از شیوه های مرزی، مدیریت ریسک، پنجره واحد، حسابرسی پس از ترخیص ،سنجش تاثیر اقدامات تسهیل تجارت (متوسط زمان ترخیص کالا از گمرک، هزینه تجارت، امنیت تجارت، شفافیت ، درآمد و غیره)موانع بر سر راه اجرای اقدامات تسهیل تجارت و مدیریت تجارت الکترونیک.
امنیت : اشاره به سهم گمرک در برقراری امنیت  در مناطق مرزی و در برابر تهدیدات ناشی از جریان های تجاری، در چارچوب ها و محیط های مختلف .
همکاریهای مالیاتی گمرکی : اشاره به کلیه تعاملات بین گمرک و نمایندگان مالیاتی ، شامل ارتباطات سازمانی و تبادل اطلاعات بین نمایندگان بخصوص در زمینه تبادل اطلاعات روش ها
کنفرانس مذکوراز دریافت مقالات و تحقیقات با موضوعات  رشته های مختلف علمی، از جمله انسان شناسی، جرم شناسی، اقتصاد، جغرافیا، تاریخ، روابط بین الملل و تجارت بین المللی استقبال می نماید.
مقالات باید مطابق با الزامات زیر تنظیم شوند:
خلاصه ارائه تصویری تا 1000 کلمه   
مقالات حداکثر تا 9000 کلمات با فونت Arial  و اندازه 11
  مقالات ارسالی  باید به زبان انگلیسی یا فرانسه باشند والزاما  نمی بایست جدید باشند، می توانند از  مقالات کاری یا  مقالات به تازگی منتشر شده باشند.
زمان کافی برای بحث و ترجمه همزمان در کنفرانس در دو زبان فوق ارائه خواهد شد .
مقالات و یا پیشنهادات با جزئیات زیر می بایستی تا 26 خرداد ماه 1395  ارسال شوند
نام، عنوان، و بیوگرافی (حداکثر 250 کلمه) از نویسنده یا نویسندگان
موقعیت فعلی، سازمان، و کشور نویسنده یا نویسندگان

لذا ازکلیه واجدین شرایط فوق دعوت می گردد نسبت به ارسال مقالات خود حداکثر تا 20 خرداد ماه 96 به دفتر همکاریهای بین الملل اقدام و از وصول آن اطمینان حاصل نمایند.
بدیهی است به تقاضای واصله پس از تاریخ فوق ترتیب اثر داده نخواهد شد.

 

خواندن 1351 دفعه
Top